dimarts, 23 d’octubre del 2012

Girona - Compte EnreRe

La última setmana abans de marxar la hem passat a Girona deixant a punt tots els detalls d'última hora... que en són molts!

A part d'anar tres o quatre vegades al Decathlon, al Mediamarkt, al Miró, comprar-nos la càmera aquàtica, anar a passejar pel barri vell, baixar un dia a Barcelona amb els pares per dir adéu als tiets i donar un volt amb les Golondrines...

... hem fet un últim dinar - fins la tornada - amb l'Estel per desitjar-li un bon viatge cap a Gàmbia! ...

... també hem passat una nit a la llar de la Nina i en Gus. Ells han fet un viatge semblant, si més no a nivell de temps i de continent, i ens venia de gust passar una nit amb ells i compartir els nervis dels dies abans de marxar i escoltar els consells i experiències que ens volguessin explicar.
Va ser molt bonic, ens van passar les hores volant i ens van regalar quatre minerals per tal que durant el camí ens acompanyin i ens ajudin a tenir un bon viatge, MOLTES GRÀCIES!

Ens hem acomiadat en directe dels tiets amb qui hem pogut coïncidir: la Montserrat, la Mercè i en Siso, i dels altres a través d'internet o del telèfon!

El dissabte vam fer un sopar de comiat amb els pares d'en Pau i amb la Sara. Amb somriures, un regal molt bonic fruit de les idees de l'Enara, i del "treball" artístic de la Sara :) i uns mojitos per acabar bé la vetllada! Els últims mojitos que faig abans de marxar!!

Diumenge al matí ens vam acomiadar de Girona acompanyats de l'Ester i la Berta, l'Anna i la Montserrat.

... i el diumenge a la nit vam fer el comiat a l'Elephanta! Ens hi van acompanyar molts amics, i la pluja! i va ser molt bonic, parlar amb la gent, compartir la il·lusió del viatge, rebre consells i molta energia de tots vosaltres!

Gràcies a la Vane i en Francesc per sorprendre'm!
a la Nati i la Sílvia per la música i les abraçades!
a en Damià i l'Anna pel pastís!
a en Marc, en Sylvan, la Noe, la Mar, l'Oriol, la Nina, en Gus, l'Eva, la Vanessa, la Núria, en Bernat, l'Aris, l'Albert, la Neus, la Maria per venir i acompanyar-nos sota la pluja i també a tots aquells que ens vau enviar algun e-mail, trucada, missatge, desitjant-nos bon viatge!!

amb els gorros que ens vau regalar!
per veure més fotos dels comiats a l'Elephanta premeu aquí!

Dilluns ens hem acomiadat de l'Alba, l'Helena i la Udina!! i hem acabat de comprar quatre cosetes, no podia ser d'altra manera!

amb els nervis només ens hem fet la foto de rigor amb l'Elena Udina...
I Barcelona ens ha regalat un arc de Sant Martí per desitjar-nos un bon viatge!

I ja ha arribat el dia! Som dimarts a les 00.30 de la nit i sóc al llit, a casa la Núria, en Guillermo dorm al meu costat i jo no puc!
He pensat que era un bon moment per rememorar aquesta setmana i fer aquest últim post abans de marxar.
Sembla mentida que ja fa sis mesos que vam comprar el bitllet a Brasil i ens vam posar a ballar samba al menjador de casa... i demà, la samba, la ballarem als carrers de Salvador!

Acabem de tancar-li la porta literalment als morros a la Núria, ella serà la última persona que veurem aquí, fins d'aquí uns mesos. Ens ha anat molt bé passar aquesta última vetllada a casa seva, la seva experiència viatjant per aquest continent ens ha servit per prendre apunts i, sobretot, per reservar els seients a l'avió! Hem pogut veure a la Laia i ens ha donat el vist i plau a les motxilles, ara sí doncs, ja podem MARXAR!

1. com dormireu a l'avió!!!... així arribareu abans.
    Aniré a buscar un mòbil nou...
    muà! muà!!

Deixa el teu comentari! ens encantarà llegir-lo!