dilluns, 8 d’octubre del 2012

A rEVeure ElePHanTa!



I ara em toca a mi!

Una setmana després de que en Guillermo plegués de treballar al DESIGUAL, ara em toca a mi!

Ahir diumenge 7 d'octubre va ser el meu últim dia a l'Elephanta!

Després de quasi 4 anys, d'haver viscut la TRANSFORMACIÓ tan gran de bar de birreros a local de culte del Gintònic i ben aviat a cocteleria, ha arribat el moment de marxar.

He conegut a gent meravellosa, molts d'ells han esdevingut amics, d'altres han passat i han marxat, però sempre amb bon humor i un somriure. Amb la Núria he rigut moooolt, i he après tant com per poder obrir una segona Elephanta al Ecuador i en Damià m'ha donat classes de cocktail. A l'Agnès, si tot va bé, la retrobarem per Sudamèrica! L'Anna ara està complint el seu somni a París, la Pili està guapíssima, la Maria ha estat una bona consellera: recordaré de relaxar-me fins i tot quan sembli que les coses no van com estaven planejades! què dir de l'Eva!! m'ha ensenyat a somriure passi el que passi a fer uns bons daiquiris de mango! La Neus ara tornar, quina pena que no hagis estat amb nosaltres tot l'estiu! i de la Sònia, què en puc dir!! Esposa estimada, trobaré el teu Josao Madeira i te l'enviaré directe a Torrent d'en Vidalet!

Ahir, com per casualitat, va aparèixer la Rosana, acompanyada de l'Aris i la Vanessa! La que durant molt de temps va ser companya meva i que va deixar-nos per anar a crear a Montreal, Canadà! i ens vam poder fer una foto tots plegats - la Núria i jo dissimulant les llàgrimes que cinc minuts abans ens omplien els ulls...



I a les 23h, vaig tancar, per última vegada, la que durant tant de temps ha estat la meva segona casa!

Ja falten només 15 dies perquè comenci el nostre viatge, i els aconteixaments es precipiten!

Ja som oficialment homeless! depenem de la bondat de les famílies, la gaditana i la gironina fins a la nostra marxa.


Comencen els comiats, els "a reveures", els sopars, dinars, berenars familiars... i això només vol dir una cosa... s'ACOSTA EL 23 d'OCT!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari! ens encantarà llegir-lo!