dissabte, 17 de novembre del 2012

Recife - Salvador - Porto Seguro - Arraial d'Ajuda

El dia 14, dimecres, vam marxar de Recife. Volíem marxar abans, però ens estem trobant a Brasil, que si no tens el CPF (un número que només tenen els residents a Brasil: cadastro de personas físicas) no pots comprar bitllets per internet, ni fer moltes altres coses... Així doncs el dimecres 14 vam anar al migdia a la Rodoviaria de Recife, després de quasi una hora d'autobús i metro, i vam comprar els bitllets per l'autobús que sortia a les 17.30 de la tarda i que arribava a Salvador a les 05.30 del dijous.
Vam trobar dos seients junts i vam passar 4 hores fent temps a l'estació esperant que sortís l'autobús.

El viatge... bé, ens vam prendre unes pastilles que ens va dir la Taís durant els dies de Trilha a Vale do Pati, es diuen Dramin i és com la Biodramina, i vam dormir bastant després de veure dos episodis de LOST.

Vam arribar a Salvador el dijous 15 (dia de la proclamació de la República de Brasil i festiu) a les 8.30, tres hores més tard de l'horari previst.

El primer que vam fer després d'esmorzar a la Rodoviaria va ser comprar els bitllets per aquella mateixa nit cap a Porto Seguro, aquest cop estava el bus pràcticament ple i vam haver de comprar dos seients separats.

Vam passar tot el dijous al Shopping d'Iguatemi, al costat de la Rodoviaria. Estàvem cansats i bruts i no teniem ganes de barallar-nos amb el tràfic de la gran ciutat, així doncs era la opció més fàcil.

en un dia festiu el Shopping s'omple de gom a gom!

Vam passar 10 hores dins el shopping!! moltes d'elles a una gran llibreria que ens va ensenyar la Rosanna estant a un shopping de Recife. La gent hi pot entrar, seure en una de les butaques i passar-se la tarda llegint sense comprar res. Jo, que ja havia acabat el llibre "Mal de Altura" de Jon Krakauer i l'havia deixat a l'alberg de Lençois, em vaig comprar, en anglès (la oferta en castellà era mínima!) "The Hobbit" de J.R.R. Tolkien: ja tinc lectura! Vam fer una visita extensiva, vam entrar a moltes botigues, vam pujar al pis de dalt que està íntegrament dedicat a jocs, màquines, atraccions de fires..., vam tenir temps de menjar un AÇAÍ i tot... MMmmmm!

les contradiccions a Brasil són molt grans, fins i tot tenen capella i horari de missa dins el Centre Comercial!

Vam agafar l'autobús i vam fer 700 km més cap a Porto Seguro.

aquest ha estat de moment el millor bus que hem agafat, amb mantes incloses i tot!

Un episodi de LOST menys i una nit de viatge en bus més, després un taxi compartit amb una parella d'australians que fan la volta al món, un viatge en ferry de 5 minuts i un onibus fins a Arraial d'Ajuda, el nostres destí on estarem 3 dies a l'Alberg del Hostelling International. Un alberg amb totes les comoditats, ben a prop del centre d'aquest petit poble de vacances i on et fan el 30% de descompte amb el carnet d'Alberguista Internacional.

La Carla, la dona que porta l'alberg i que parla castellà ens ha convidat a fer el primer esmorzar i després ens ha ensenyat la nostra habitació, impressionant!

1. Vocês compraram "O Hobbit"? Bela escolha! Eu e Vinícius acabamos de reler e estamos esperando pelo filme que lança em dezembro!

2. Hola nois,
    Acabem de descobrir el vostre blog, i us desitgem molt bona ruta en la vostra aventura. Seguirem els vostres posts amb atenció, i esperem que gaudiu molt d'aquests països que teniu previst visitar.

Manel i Cristina

1. Ei Manel i Cristina, moltes gràcies! nosaltres hem fet una ullada al vostre i a partir d'ara ens seguim mútuament!

Bon viatge!

3. Sort i seguim a prop ;)!
    petons als dos
    Alba C.

Deixa el teu comentari! ens encantarà llegir-lo!